sape suka like !

9.9.10

~nIlAm CoLleGe~

hai...hai...hoiii...
heheh... aku kembali dengan pic yang bwu.
nie mase aku,fira n kk nak g dataran pahlawan. 
time tu beta sangat bosan kn.. so join lar kalian2 nie sume g dataran tu.
yg pakai tudung pink tu syafira a.k.a firaun. (joking). die nie active
bebenaw beb. die nie chumil + sweet. tgok name da taw kn.
dalam kelas die mmg ssh kowt nak tido. mmg xpnh tgok die tdo.
heran aku,ubat pe die pakai gak nyer. . thts y,la die score dalam sume sbjek.
yang tengah tu plak nur munirah a.k.a kk . . die nie ketua disiplin kt nilam college tu. muke die mcm garang tp x pown la. . die nie kelaka. . 
ske sangat mkn KFC. ishhhh... xtaw la npe plak.
and die nie ske tido dalam kelas. tp yang pelik nyer die score tu 
dalam exam. gler ar kk. 
yang tp tu aku. aku pown cm kk gak tido dalam kelas. kdang2 xtertido plak. . 
tengok keadaan la kan... heheheh.
aku ske jalan. pantang owang ajak mmg join. tp ble da tbe angin
malas,jgn harap la aku layan ckp kowang. heheh...


No comments:

Post a Comment