sape suka like !

19.12.10

'BENCI' pada sOalAn iNi!!

BENCI !! BENCI !!

ok aku still tak paham kenapa and mengapa korang nak tanya soalan-soalan yang korang da taw okie?? Sudah jelas and nyata tanpa dengung bahawa cik Siti Aishah ini adalah :
  • already taken! so kawan-kawan sume tak payah nak tanya sila menjelajah ke info saya kat fb,mys or tweet tu and tgok relationship saya.And tak payah ulang soalan yang sama "Da ada pakwe tak?" korang mmg cari pasal kalo tanya soalan cm tu.
  • still study! soalan yang korang suke sangat tanya kat aku."Sekolah lagi ke?" Ok memang aku study tapi bukan sekolah menengah lagi. Kenapa muke saya nie mcm budak-budak sekolah kew? Tak kan? Da tu? Mengapa perlu ditanya lagi. Kat info da ditulis saya still study kat nilam college of nursing allied health science..!
  • Asal melaka ke?? ok saya memang malas nak jawab soalan ni. Ok memang saya pure orang melaka. stop it!
  • name ape?? rase nak tampar orang pown ada juga bila ditanya soalan-soalan macam ni. name saya ape? Ok name saya siti aishah! Nak kate rabun itu tak tau la pulak kan. Da ditulis kat name saya siti aishah. Kenapa mesti ditanya lagi?? Ke da tak de soalan yang nak ditanya?

No comments:

Post a Comment