sape suka like !

20.12.10

. . . .bOsaN yAnG kEtErLaMpAuAn. . . .

lalalalala... story siket pasal hari ini..isnin!! ok..dear bloggie2 sekalian.. Hari ni 1st day aku kuar dengan family aku setelah 2hari aku terperap kat rumah ni. Keje aku online and online. Aduhhh.. naik pening pale aku menghadap laptop ini. So bukan sengaja-sengaja aku nak hangout kalau tak dek duet kan3?? Disebabkan allowance kerajaan da menjengah kat BSN tu. Makne nye dia soh kuarkan duet then g bayar duet broadband!! Pe lagi aku pown g la ke town bersama-sama sister-sister ku.. 
Oleh itu tugas yang perlu aku buat setelah dapat allowance :
  • bayar duet broadband!!cik Ecah kau tak payah nak tangguh-tangguh pembayaran duet broadband kau tu. Pe lagi g la bayar datak reti-reti nak bayar??!!
  • Jadi anak yang mengenang jasa ibu bapa!! beli kan barang-barang dapur untuk mereka.
  • simpan!! untuk masa depan. nanti tak payah la nak pinjam kat akak ag kan??

No comments:

Post a Comment