sape suka like !

18.12.10

piCa + pIca


pOyo! ni la bdk yang nak pegi keje sempat ag snap pic sendiri..ishhh..tak patot btol.. Bergaya dengan uniform keje (Zen Dataran Pahlawan). Budak nie tak shumil kan? So tak payah nak tackle. Perasan nye cik Ecah nie.. Tak dek sape nak minat anda la cik Ecah. So tak payah nak perasan ea??Lalalala...

pon..pon...!! Klu la.. Ni dalam kete mase nak wat medical checkup kt klinik. Medical checkup untuk ape?? Nak masuk U la.. tp hampeh sempat masuk U 3 minggu je sebelum meneruskan perjuangan di Nilam College of Nursing and allied Health Science. (panjang baii..) 

Haaa...kalo nak tau nie la bdk perasan!Tengok la muke die,muke pown muke persan.. ciss...(mengate diri sendiri)..Nak pegi Tesco pown sempat lagi nak snap gambo tu. Sudah-sudah la tu,Tak de sape nak tgok pic anda ni cik Ecah.

Zen dataran pahlawan yang banyak memberi kenangan terindah disini. Ok seperti yang korang nampak Zen terletak berhadapan dengan Big Apple. Waaa...fav food aku laa.. mase dulu-dulu selalu jugak diusha dengan mamat keje kat big apple tu. tp tu dulu laaa...heheheh..

ok...bab sedey mengenangkan hp kesayangan aku nie. Aku rindu sangat kt hp nie. Sebabnya aku da ade hp baru then hp ini aku jual la. Miss u...
Ecah anda nie tak de keje ea?? Asyk snap pic jew keje..
Boring la kate kan.. Sume pic nak disnap. Sudah-sudah la tu.. Orang da boring la tgok pic anda. Yang satu ag nie pic aku ngan mp3 kesayangan aku.

Muke tak payah nak bajet cun boleh tak?? ishh..ishh.. Nie la bdk2 zaman sekarang...

Berbackground kan dataran pahlawan. Nampak beg hitam kat sebelah kiri aku tu?? tu beg dak Azmee (bestie). Hang out dengan die. Sangat teruja sebab da lame tak jumpe die. ishhh...ishhh..

Kenangan terindah di Uitm Kuala Pilah. Nie la pic rumah aku kt u. I'm really-really miss my home..

No comments:

Post a Comment