sape suka like !

19.12.10

pIcA pIcOt KhU

Dear bloggie-bloggie sekalian. Cik Ecah sedang sibuk mengedit picnya. Pic kat atas nie pic saya 'pemilik blog' ini. Ok? mesti tak kan?? Sebab saya tak reti nak edit pic lowh.. Nie la hasil nya.
cantuman pica-pica saya. .! Buruk gile..ciss..
Sebenarnya bukan kejap nak upload pic nie,sebabnya file dia sangat la besar. 
orang yang same kew? Ok soalan yang bagus. 
Memang orang yang sama. Boring kan? 
berape banyak tah pic budak nie taw. Aku pown da tak terkire pic kat dalam picasa tu. Melambak sudah!!
dia lagi,dia lagi and dia lagi!! asyik-asyik dia laaa..
tak dek orang lain ke?? 
girl-girl sekalian. Cik bestie saya meya and feera. Hang out bersama mereka adalah sangat best ok. Sunyi hidup tanpa kehadiran mereka-mereka disisi ku. 





No comments:

Post a Comment