sape suka like !

31.1.11

sNaP tImE!!

Ni la ke biasaan aku!
snap pic!!
then aku akan upload dlm blog aku ni!
dan juga blog ini..
kedua-duanya adalah blog saya!
cik simple story!!
dan 
cik momoy_shengal!!
ada pic baru yang ingin di upload!!


sabar yeee!!
ni cik momoy shengal punye official blog ukee??
copy not allowed!!
tumbuk sama itu orang yang mahu copy blog saya!!
alamak ternampak plak pic sys  Micxhie Coyukie!!
nie adalah semata-mata mahu menunjukan bahawa baru 
ade berapa visitor!
sebabnya saya baru sahja buat blog baru semalam!!
nice statement yang dibuat anda wahai cik simple story!!
good job sayang!!
hahahah...
cik simple story!! 
punye blog!
wajah baru dan background baru!!
nice tak??
header pown da tukar!!
background lame!
background to blog cik momoy shengal!
hahaa..
sekarang da tukar bckgrnd yang sangat shumil!!
statement yang sangat memalukan saya!!
cehh...
memang suke berangan pown cik simple story nie!




............................................


bibie saya sangat merindui anda tahu tak??
semakin hari semakin banyak dugaan yang hendak dihadapi..
i need you rite now!!
tp itu adalah mustahil sebab awak jauh dgn saya!
but, i'm always love you and miss you!!
cinta awak sampai mati sayang!!





No comments:

Post a Comment