sape suka like !

2.2.11

hAnGoUt!!

happy sangat2!
dapat lepak dengan kawan-kawan yang da lame tak jumpe..
sangat suke dan suka lagi..
 lama da tak kuar dengan dia orang..
love this moment..
bilakah kita akan kuar bersama lagi?
sangat sweet hari..
makan sama-sama...
tengok wayang,snap pic sama-sama..
susah tahu tak nak kuar dengan korang macam nie..
saya tinggal kan anda bersama-sama pic ini..
yang penuh dengan memory terindah...
girlish la!
aku,mai,rabi and fadlin...
hahaha..
korang still macam dulu..
happy good lucky!
chumil tahu tak?
captured by wan rahman...
bajet stylo la kamoo ecah!
jangan nak perasan..
afamosa..
nice posing la korang..
di taman bunga..
memang kaki posing betul korang nie..
mereka adalah terhebat!

beca-beca!
sape nak naik beca?
jommm!

opssss!!
macam boyfie plak..
tapi bukan ukee..
dia adalah kawan sahaja..
dan dalam erti kata my cousin jugak!
ingat tu!!
dia adalah terbaik!
cehhh...
my friend..
rabiahtul adarwiyah!
penat dan haus!
lepas memekik di dalam panggung wayang ..
akibat dari cerita khurafat!
tak kan ku tgok lagi ukee..!!
drop a few memory here!
dibawah pepohon cemara!!
ku berdansa riang bersama mereka..:)
opsssss..
sekali lagi..
perlu kah diulang?
tidak kan?
kamoo terhebat!
dan kesayangan saya..!
lalaalal..
mereka adalah kawan saya!
sweet tak??
sebelum memasuki panggung wayang..
seketika bersama mereka..
die dukung saya!!
aww...
shumil...



















No comments:

Post a Comment