sape suka like !

17.6.11

:)

ketika update blog ini aku baru mengelamun..
entah mengemalun apetah die nie...
aku mengelamun dok memikirkan siapakah pemilik tulang rusuk yang telah mencipta aku... 
siapakah dia?
hati khu melonjak2 untuk mengetahui nya...
siapakah dia?
aku berterima kasih pada Tuhan kerana memberi peluang pada aku untuk hidup di atas muka bumi ini..
di atas muka bumi yang serba indah sangat indah...
Ya Allah sungguh sempurna ciptaan mu ini...
aku mengagumi mu ...:)
Aku berterima kasih pada pemilik tulang rusuk yang telah mencipta khu ini... 
siapakah dia?
bagaimanakah rupanya dia? 
owhhh Tuhan... sungguh besar kuasa Mu... 
Allah telah menentukan jodoh ku....
tapi tiada siapa yang tahu siapa kah jodoh ku...
baik atau tidak itu berpandu pada perangai aku selama ini..
macam mana aku dimuka bumi ini,
maka jodoh khu pun begitu juga..
sebab Allah telah mengatakan...
perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik..
jadi aku terima siapa pun dia...
kerana dia adalah jodoh aku...
hingga hari ini aku tertanya-tanya siapakah dia... siapakah yang akan mendampingi aku suatu hari nanti..
bagaimanakah dia?
:)
aku tidak berhak untuk menentukan jodoh ku sendiri..
menentukan macam mana rupa jodoh ku..
kaya kah dia..
sesungguhnya aku sangat tidak berhak ke atas itu...
P/S : bersyukur atas nikmat yang telah dikurniakan...

No comments:

Post a Comment