sape suka like !

16.10.14

first love ?

Hai... Sorry busy apekah yang sedang melanda hospital klang ni? Sampai nak duduk pun tak da masa ni.. Stress nye. Ok dah.. Post kali ni tak panjang. Just ade sikit nak bercerita. Nak tanya betul ke first love susah nak lupa? Mungkin... Or tak? If tanya aku. Actually tak semestinya. Dalam kes aku ni. Orang yang aku paling payah nak lupe kan ex yang bukan first love aku la. Dia ex yang paling paling susah aku nak lupakan . Seriously... Payah gila kot. Sendiri tak tahu kenapa and apa puncA dia and until now... Im here with da same feeling... Seakan akan perasaan tu tu tak pernah hilang. But.. Aku tahu Allah tengah uji diri aku. Apa pun yang terjadi. Benda tak akan sama macam 2010. Dia milik orang lain. Dan aku tahu aku yang kena melangkah pergi . Untuk melupakan sesuatu tak mungkin sehari dua. Mungkin sebulan..setahun... Maybe bertahun tahun. Macam kes aku. InshaAllah jodoh dan pertemuan Allah dah tentukan. InshaAllah akan bertemu yang sepatutnya suatu hari nanti. Aku doakan yang terbaik untuk kau.
Selamat malam. Esok keja pagi.

No comments:

Post a Comment