sape suka like !

11.10.15

new journey

assalamualaikum semua .. blogger sekalian. lama sangat aih tak update. terasa rindu pula pada blog my simple story nih..

agak busy melakukan beberapa preparation untuk wedding nanti. inshaAllah tak lama ja lagi akan bergelar seorang isteri. isteri ok! nooo!!!!!! aku tak percaya! aishh... dup dap dup dap! tapi ini adalah realiti. sejujurnya memang aku tak sangka akan menamatkan zaman bujang seawal ini. seawal 23 tahun. erm... plan awal akan menamatkan zaman bujang pada 2017 tapi Alhamdulilah Allah permudahkan segala urusan kami.

cik tunang cakap

"tunang bulan 8 kawin bulan 11.."

cepatnya! huhuhu..actually aku pon tak suka lama lama tunang ni. banyak dugaan babe! alhamdulilah segalanya dipermudahkan.

29.8.2015 kami mengikat tali pertunangan.

7.11.2015 inshaAllah kami akan disatukan sebagai pasangan suami isteri.

memang banyak dugaan .

beberapa hari sebelum tunang. aku diberitahu supaya mencari rumah sewa lain kerana rumah sewa yang aku ddk ni telah dijual. Allah. masa tu tak dapat nak pikir apa. syukur ada cik tunang yang sentiasa membantu.


p/s: Alhamdulilah. Allah beri kebahagiaan selepas kesedihan! Moga ikatan yang kami bina berkekalan. Ameen..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete