sape suka like !

23.9.10

CHEMISTRY YANG SANGAT BORING!! TOLONG......

                                                     kwn2!! knpe ad chem ag wea....
                      aku ingat chem da mati da bile msok nurse nie....  aku benci dowh ngan chem!!
hahahah... nie bukti aku sangat lemah bile blajo chemisty..
ko taw xnpe?
sbb ckgu die sangat boring mase aku form 4 n 5 dulu2 kala.
thts y,chem aku dapat tutt mase spm dulu kan3!!
sampai skang aku xske ngan chem...
ak pnah ar nak cube ske chem tp ad nada yang m'ghalang nyer...
cehhh.....
korang ad x care nak like kt chem tu??
kalo ad tolong kongsi2 ea....
sy sangat m'merlu kan bantuan anda sume...
hahahah...
mase aku tga tulis blog nie...
kawan2 aku tgah try BP test....
aku taw la npe mesti wat bnda tu....
wajib kew?
oleh kerana itu,aku kne cari sbb mengapa n kenape...
ok3!
mis ayaie mika nak chaw dulu ye skalian sume...

No comments:

Post a Comment