sape suka like !

20.5.11

Lile and Dislike...

like!!
kalau ditanya pada setiap orang kan..
awak suka apa and tak suka apa.
mesti dorang dok pikir-pikir nak ingat ape yang 
dorang suka dan tak suka kan?
same seperti pemilik blog ini.
tipu la kan aku ni ade benda yang aku suka dan ada benda yang aku tak suka.
normal la kan benda-benda macam ni...
jommm...
cite sikit pe yang aku suka dan tidak suka...
....
aku ni suka pada kucing! 
ade tak sape2 yang fuck kucing kat sini?
'bodoh tak makan sayur!'
kan kucing tu haiwan kesayangan Nabi Muhammad...
So,ko tak payah nk gedik-gedik cakap:
Ehhh.. geli la ngn bulu die..
otak kau!

Then, 
aku suka sangat dengan warna-warna terang macam:
kuning!
orange!
biru!
and others..!
secara jujur nya,
lelaki yang memakai pakaian yang berwarna ini,
akan membuatkan saya cair..
walaupun masa tu tengah cuaca sejuk!
hehhehe...
muahhhhhh!!

Pemilik blog ini sangat cinta pada ..
milo ais!
yummmm! yummm!
bila bulan pose,
geng aku selalu dok berbual pasal makanan kegemaran kiteorang..
so,
menu yang aku akan cakap 1st ialah milo ais..
bila di bancur dengan pekat and diletak ais..
umphhhhhhh!
sedapnya..
>keliur sudah!<

addict pada..
dslr! 
nikon D700!
like it soo much!
bila la aku dapat bibie aku nie gak nye..:)

suka sangat pada sushi!
lalalala..
>lapo sudah..<
ade tak sape-sape yang suka sushi macam saye?
Jom join aku makan kat Sushi king..
^-^

cinta pada itu blackberry!
mummy!
i want it!
banyak la kau..
hp murah pown mama soh beli sendiri!
apetah blackberry!
cisss...
>jangan nak berangan la<




No comments:

Post a Comment