sape suka like !

22.5.11

SuKa SaMa KaMu!

Lalalalala... gedik sungguh Ecah ni kan?
entah sape2 die suka gak nye taw...
tah laki orang ke sape gak nye....
ishhhh...ishhh...
STOP IT!
aku bukan perampas laki orang,tunang or what...
tp ak tak taw la plak selama ak couple,bf ak ni hak orang lain ke ape kan?
hanya Allah sahaja yang taw.
tp yang aku sure die tu pnh ckp die SINGLE!
So ak haruslah percaya kalo die da cakap gitu.
............................
Orang kate kalau nak kawan ngn laki ni kene taw had dia?
y?
cuba explain skit...
Macam ni cite die,kalau seseorang perempuan mendampingi seorang lelaki haruslah berhati-hati.
Kerana? 
Lelaki kalau da berkenalan dengan seorang perempuan tu dia memang nak 'memiliki'
perempuan itu.
Kalau dia ingin kan yang itu,
maka itu la yang dikehendakinya.
TETAPI......
  • Awak saya nak awak sorang je. Betul saya nak awak sorang je. Awak la yang boleh membahagiakan saya walaupun kita baru kenal..(Awas jangan termakan dengan kata-kata manis ini.)
  • Awak nape awak pakai macam ni? Tak cantik la. (siapa dia untuk menegur pakaian kita?)
  • Awak gemuk la. . Saya tak suka. Kuruskan sikit badan tu.(badan aku bukan badan kau! sibuk je.)
  • Saya tak kira awak kena jugak jumpa saya esok. Kalau tak nahas! (Ehhh...ehhh! mengugut pulak.)
  • Bak sini telefon awak! Saya nak check..(kau suami aku ke?)
  • Kenapa ada no lelaki dalam handphone awak? Awak contact dengan lelaki mana ni?(suka hati aku la! kawan je pown.)
  • Saya tak suka awak kuar dengan kawan-kawan awak. (Amboiii kau ingat kau diva?)
  • Kita tukar sim card..saya tak caye awak.(tak caye sudah! Boleh blah...)
  • Awak la belanja saya. Saya tak de duet. (Menipu pada hal baru gaji.)
  • Sorry kredit abis call family tadi..(alasan yang sama tiap2 hari! dengan harapan ak nak cye la?)
  • Kenapa awak pandang lelaki tu lagi tadi? Ex awak ke? (kau ingat sume laki kat dunia ni ex ak la ea?)
  • senyum sorang-sorang ni nape? Ingat kat buah hati mane plak?(memang aku ni playgirl la kan nak susun boyfriend je keje ak.! Bodo tak makan sayur!.)
  • Awak nak kuar,awak kene kuar ngn saya. No choice! No reason ! (ewahhh! kawin pown blom !)
  • Kenapa awak topup banyak sangat? Boyfriend mane plak awak nak call and messaged ?(duet aku suka hati ak la! Kau pe taw?)
  • Kenapa awak pakai banyak no? (asal kau ni sibuk sangat? Rezeki murah aku beli la no banyak2! )
  • Kenapa awak nak beli handphone baru then handphone ag 1 macam mane?(Suka hati aku la nak beli berapa banyak handphone pown,nk beli public phone ke. Aku ade ssh kan ko?)
  • Awak nak g mane? Dengan sape? pukul berape?(tak penting! janji aku tak curang...)
................................................
awas kalau ade diantara mereka-mereka ni mengalami nasib sebegini.
Mereka itu adalah KING CONTROL!
So,
berhati-hati la ea? 

No comments:

Post a Comment