sape suka like !

6.6.11

hangat + hangit...

lek lu...pape hal aku just nak bgtaw.. aku nga cuti sem skunk ni..
then tiap2 hari aku akn update blog ni dan sentiase mencari cite yang hangat untuk di update...:)
hari ni ak online dari petang sampai la sekarang.. sedang aku online dengan enak nya..
ade la sorang mamat ni chat ngn ak.. kebiasaanya ak mang jarang bukak chat... so,hari ni mood ak ok siket then aku bkak la chat..
mamat ni say hey kat ak.. ak x reply sebab time tu ak nga cari bahan assignment... maka dengan itu,
agak late la ak mereplay nya..
die mengatakan ak SOMBONG!
owhhhhh shit kan? 
suke hati die je nak ckap aku sombong..
mangkuk la ko nie...
then,aku pown dok explain kt mamat suku tu... yang aku agak busy skunk...
but ak speaking la time tu...
maka dengan itu mamat suku ni entah kenapa kate aku BERLAGAK!
ewaaaahhhhh..sedap nye mulot kau kan?
nak makan kaki tak? 
aku pown tak paham dan makin interested nk berbahas dengan mamat suku tu..
perbualan kami macam ni:
mamat suku : stay mane?(die plak tak bajet nak speaking..)
aku : sorry i'm busy rite now.. later i will chat with u... 
mamat suku : aalaa owang tanye stay mane je nak speaking plak, paperlaaahh..
aku : sorry...
mamat suku : sorry untuk ape?
aku : yelah u owang yang 1st tgor i speaking.. rase macam menarik plak..
mamat suku : ape yang menarik?
aku : yela i rase macam i salah plak nak speaking kan?
mamat suku: berlagak la tu...
...................................................................
panas bhai hati gua...!
ade aku heran ke kau nak ckap aku berlagak ke ape?
at least aku try nk speaking kan?
dari pada kau tu?
so,aku bukan nak bajet speaking ukee?
tu la orang melayu kan bila sum1 speaking dok mengutuk+mengata+ngumpat+memperlekehkan..
then,
macam mana nak maju ni orang melayu? opsssss....! bukan sume la..
ade la seturn2 orang tu... pelik tol aku... macam la kau tak penah belajar BI kat skul dulu..
dok nak mengate aku pulak... 
Ok berbalik pada cite ak ni...
pastu aku pown post kat wall aku...
..................................

aku just post macam ni :
bg pendapat korang,salah ke kite speaking dengan orang lain?? cepat bg pendapat...:)
then,
mereka2 tu pown dok la comment..
maka aku agak berbangga la sebab ramai yang mempunyai + thinking...
Alhamdulilah...:)
kelakar la bila mengenangkan benda ni... 
kenapa? aku langsung x expect yang aku mempunyai kawan macam tu kat fb....
sorry aku bukan nak mengutuk and nak mengata kau budak...
agak2 la pown kan kalau nak cakap aku b'lagak and sombong d'sebabkan benda simple tu..
mengarut la wehhhh....
tolong la... ok myb ak agak kurang ajar dengan post kali ni.. 
sebab aku mang marah kalau ade orang memperlekehkan sum1 tu nak speaking...!
nak taw kenapa?
Ok siapa yang bace ni myb akan cakap aku ni bajet giler... 
ok aku accept,
itu hak korang la kan nak kate pape pown pasal aku, tak kan aku nak ttop mulot korang ngn kaki aku..
just waste my time la..
aku sangat marah kalau orang melayu kita sendiri condemn owang lain pasal speaking ke ape?
asal ko nak taw 1 bahasa je kew?
then,baik ko ddk dlm hutan dengan orang yang sama species dengan ko tu..
then cakap jela dengan die...
itu lagi baik daripada ade orang macam ko yang dok nak condemn orang lain..
ok tenang cik Ecah...
just relax ur mind..
...........................................
Owhhh DAZRIN KAMARUDIN!
jatuh cinta pada kamu sudah...
nak taw lebey lanjut...
click la link kt atas nie...:) 
i lap u dazrin!
hahahha....
so sweet dear..:)

tu la Dazrin sape soh u ensem sangat kan?
kan i da terpikat dengan u...:)


  



No comments:

Post a Comment