sape suka like !

5.6.11

yang tidak seberapa...!

Assalammualaikum..
rasa nya sudah lama tidak edit blog nie...
almost 1 week..
:)
sorry,maaf dipinta..
kenapa?
pemilik blog ni agak sibuk kebelakangan ini,maklumla..
nama pown mak datin kan?
geliii bhaiiii...ok sudah!
jangan nak mengarut tak tentu pasal..
taktakala blog ini di update..
baru sahaja sampai di Melaka kerana menghadir kan diri di Pendang selama 2 hari..
motif?
Menghadiri majlis perkahwinan abang khu...
ishkkkk....ishkkkk....
aku bila plak nak kawin?
kau tak payah nak berangan eh?
study pown tak abis lagi..
but,secara jujurnya keinginan untuk berkahwin itu sudah lama t'tanam didalam diri ni..
tujuan untuk berkahwin?
Haaaaaaaaa......
nak taw ape motif aku cakap pasal kawin ni?
ok...
korang baca tak news paper 2 hari or sehari yang lepas pasal p'buangan bayi?
aku sendiri tak paham dengan orang sekarang...
hati macam hati binatang...
kesian binatang tu tak pasal2 kene sabit sekali dalam hal manusia...
ok senang cite,
manusia yang tidak mempunyai hati!
kejam!! Ok,maaf sekali lagi d'pinta..
kerana blog ini akan d'banjiri dengan maki hamun saya ...
izin kan saya meluahkan kemarahan yang hampir sampai ke puncaknya!
...................................................
'Ok then kalau ko xnk baby tu sekali pown ko tak payah la sibuk2 nak wat benda2 x senonoh tu..'
pengecualian kepada mereka yang tidak melakukan perbuatan t'kutuk itu but dia di rogol or else..
'Then bila da pregnant sibuk2 nak gugurkan la'
'bunuh diri la apa la..'
'da la dapat dosa b'zina dapat lagi dosa cash dengan membunuh baby yang tak bersalah tu...'
Ok then,
aku nak tanye sikit pe perasaan korang bila ko sendiri yang dibuang macam sampah...
Giler kan?
mesti kau sedih,kecewa macam useless sangat sampai dibuang macam sampah!Bodoh nyer dorang ni...
dah pandai wat pandai la tanggung...Jangan la nak buang or bunuh baby yang tak bersalah tu...
Ok. . . untuk mengelakkan p'buangan bayi nikah...
kawin muda?
ape pendapat korang kawin muda?
myb ada yang bahagia sampai sekarang but,
macam mana plak mereka yang terkandas?
tak de jodoh? ok tu aku accept la... nak taw nape? sebab dorng ni tak matang lagi.. still tak boleh nak pikir ngn matang lagi...
'pinang lah daku kerana agama bukan kerana nafsu'
ok jelas?
mungkin aku ni xperfect... and myb ade yang cakap aku nie poyo...
but,
aku still ade hati perut dari manusia yang sangat kejam di luar sana tu....:( 

No comments:

Post a Comment