sape suka like !

11.6.11

KL gangster

1st for all... mase akak aku dok heboh die da tgok cite 'KL gangster' tuhhh...
aku tak heran sangat la kan.. sebab aku tak tahu sape yang hero filem tu..
so aku wat derkkk jela...
then.petang lepas balik dari rumah orang kahwin..(sepupu aku kawin la..)
akak aku dok ajak aku g jusco ..
katanya nak beli seluar kat lee's..
aku pown mengikot jela...
da mang tu je keje ak ddk cuti sem ni...
dengan berbaju kurung aku pown g la jusco...
giler! aku masuk jusco sume pandang aku semacam..
heyyyy ade aku kesah ko nak pandang aku semacam?
asal aku xpakai baju ke ko nak pandang gitu?
suke hati aku lerrr aku nak pakai ape pown kan?
bukan nyew aku bogel pown..
salah ke aku pakai baju kurung g shopping?
so,what??
ok berbalik pada story aku nie...
pas beli suar dok la merayap-rayap... kat 2nd floor tuh...
bila tibe je depan pintu GSC tu tibe2 akak aku g survey tiket wayang nak tgok cite KL gangster...
fuhhhh...akak aku mang giler la...
sengal akak aku ni,suke sangat wat keputusan yang tak sepatutnya..
then aku nampak banner cite KL gangster...!.!
fuhhhh lamaak aaiiiiii!
boyfriend aku yang berlakon kowt!
owhhhhhh abang AARON!!
Shit dengan excited nye aku pown kate xsabar nak tgok cite tuhhhhh...
cite ye walaupun simple tapi mantap giler!
best wohhhh.....
"sori bro,aku da cuci tangan!"
aduhhh....... baiknyer die..:)
tahniah la siapa yang wat cite nie...
aksi yang mantap..
jalan cite yang terhevat!
tak rugi la rm33.00 akak aku tu...
tak nyesal aku g tgok...
hanya 1jam 30minit je cite die...
hevat la wehhhh..:)
p/s: bibie bile kite nak tgok wayang same2??muahhhh...bibie...:)


No comments:

Post a Comment