sape suka like !

8.6.11

mencAri-cari . . . .

bila da ddk rumah time cuti sem ni keje aku makan,tido and online...
ishkkkkk...ishhhhkkk... hahahaha..>yekew<
boring plak asyik online je kan.. so,aku pown wat la keje lain...
update blog,bace novel,lepak dengan cousin..
sape kat sini seorang kaki novel?
sila angkat siku!!
heheheheheh...
mane boleh wohhh....sape yang lurus bendul sangat tu sila la buat ek...
heeheheh.... okee... kalau nk taw aku ni punyai satu tabiat yang sangat pelik+sengal..
kalau dapat satu novel tu aku akan terus bace die punya sinopsis then bace ending die...
hahahha...
sebab aku tak nak la nanti da sekerat bace cite die tak menarik...
so dengan bangga nya aku pown baca le ending die...
maka dengan itu aku pown tau la cite tu best ke tak...
dalam banyak2 novel yang penah aku baca aku tertarik dengan satu novel nie..
ending die best tapi sangat sedih... woww...
suci bhaiii cinta antara ICHA and SAIFUL BADAR...
opsssss! lupa plak nak bagitaw ape tittle novel tu...
ok tittle die...
"DAN MIMPI PUN BERGUGURAN"
sorry aku still mencari-cari kat internet....
dan akhirnya aku jumpa jigak cover novel tu...
ni dia..
ok cover die agak macam da lame..
tapi cite die mantap siot..!
i love liana afiera malik!!
btw,ni la novel yang mampu wat aku menitiskan air mata>poyo padahal mang cengeng pown!<
................................
selain tu novel yang agak menarik ialah "CINTA PERTAMA"
ok nama hero die aku pown susah nak sebut CARL...
name heroin die plak IMAN...
jalan cite die boleh la...
ok la....
nie la novel nya...
hahahaha...
cover die sangat simple..
tapi simple2 jalan cite die penuh dengan liku...
novel kau yang 1 nie...
boleh die kate kan sedih jugak la..
ade la kejadian bunuh2 sume... 
curang...
sila kan baca novel ni..:)
part paling aku suka...
lelaki tu bunuh isabella dengan membelah perot perempuan tu..
kejam2!!
hehehe.....
novel ni ala kanak2...
sebab watak dalam novel ni sume comel2...:)
hahahahhaha...
tgok la cover pown...
tapi la kan..
cite ni xla complicated sangat...:)
just biase2 je....
haaaaa... ni lagi satu novel yang menarik minat aku...
wowww...
kisah die mang menarik la kate kau...
banyak sangat dugaan dalam bercinta nie kan?
aku mang lemah sikit kalau nak bace novel yang ade meninggal dunia ni..
wat aku menangis je...
hehehehhe...
sebab dalam cite ni ade la bab2 sedih...
so siape2 yang kaki novel kat luar tu...sila la berkongsi cite dengan saye kat sini...
ok click link atas ni k...
kalo nak share cite kt aku..:)




No comments:

Post a Comment