sape suka like !

9.8.11

si pencuri!

Okeh..okeh.. xyah nk kecoh sangat la... aku memang da lame tak mengupdate blog nih..
kenapa? sebab aku busy la.. Aduii mahu cakap lagi ka?? 
Opss terkasar plak...!! Lebih ar...
Sebulan sudah aku merempat kat TELUK INTAN tercinta ni.. tak sabar sungguh nak balik puchong..
puchong?? Gedik la kau ecah...
Jangan nak perasan sangat la... G balik melaka tu lagi afdhal..kikiki..
Siyes aku rindu nak update blog ayaiemika ni. Entry2 lame tu da lama berlapuk... Baru la arini aku dapat mengupdate balik blog ni.. Kesian betol..
Macam-macam la yang jadi sejak kebelakangan ni.. nak cakap pun susah..
'Oiii pencuri kau nih da miskin sangat ke sampai dok merembat barang orang,kesian betol dengan kau nih kan? kenapa la kau ni wujud kat dunia ni? Kalau kau tak de confirm aman dunia ni. Kalau kau ade boleh bankrupt orang kat dunia ni dibuatnye!'
Sorry entry kali ni agak kasar sedikit akibat si pencuri yang bakal berkelulusan diploma pada july 2013.
Kenapa tibe2 aku cakap pasal pencuri? kalau dulu kan pencuri selalu mencuri tengah2 malam sebab orang tak nampak kn?
tapi orang zaman sekarang dok mencuri siang2 buta... berani sungguh kau kan wahai pencuri? Bila la kau nk kantoi? aku nak sangat taw sape la yang sangat berani dan expert dalam sesi mencuri nih..
Bapak giler berani kau nih...
orang yang mencuri macam kau nih tak layak meyh jadi nurse.. baik kau dok tepi jalan mintak sedekah.. sebab kau nih da tahap miskin giler doh..
lagi sekali aku simpati dengan kau aishh... anak sape la nih.. sia-sia je mak kau anta kau belajar tapi jadi pencuri.. kalau kau tu tak mampu cakap je tak mampu. tak payah la nak menyusahkan hidup orang lain.
tak payah nak buat muka bangang ko tu kat dalam rumah ni. Menyampah la... tolong la tolong... 
..........................................
ok aku da puas dalam sesi meluahkan perasaan pasal si pencuri. tapi siapakah pencuri itu?
haaaaa... just wait n see jela ea.. jangan sampi satu hari nanti kau jatuh terjelepuk tak de orang nak tolong kau..
mesti kesian giler kat kau...
P/S: muke kau wat aku menyirap..:)

No comments:

Post a Comment