sape suka like !

28.8.11

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Ape tujuan aku letak pic nih?
picture nih mase kat teluk intan,tibe-tibe teringat pulak kat teluk intan and our driver yang sangat baik.. 
Arip name nyew.. 
last day kat teluk intan tercipta la satu memory yang sangat indah.. waaa.. xsangka kau die nak kawan dengan kiterorang yang tak howt mane nih...
Ok kiteorang panggil die daddy.. saje jer nk usik die tuh.. die pown sengih macam kerang...
>ajet cumil daddy nih<
orang kate time duduk kat teluk intan beriya-iya nak balik melaka tapi da balik melaka rindu pulak kat teluk intan tu..
kat teluk intan tak banyak tempat yang kiteorang pegi.. oleh kerana kerjaya yang tak mengizinkan kami untuk holiday sakan. oleh kerana itu tempat yang sentiasa menjadi pilihan kami Billion,The Store and Giant.. ok nak termuntah darah da aku nih. Asyik g tempat yang sama je. Ok time da balik melaka nih time nih la aku nak shopping sakan dengan family aku. Ok aku akan jadi tinggi pada tahun nih. Sebab aku terbuang tebiat pulak tahun nih nak pakai heels yang setinggi 3 inch... mahu tak tinggi... Semata-mata nak capai kan ketinggian sama dengan buah hati terchenta Hafizuddin khairudin. Ok aku sangat excited nak jumpe cik Hafiz nih tak lame lagi.. Berdebar-debar dada ni.. macam nak kene heart failure dah nih. Cik Hafiz ni nak tema putih tahun nih tapi semalam aku pening pale g mencari baju raye wana putih tapi hampeh segalanya tak menarik minat aku. Segalanya buruk bagi ku.. Dok pusing2 tuh finally aku jumpe jugak baju raya yang boleh tahan lawa la.. Tak la macam baju miss universe tapi boleh la bagi aku yang sebagai wanita biasa je ni. Purple ye tahun ni. Purple. Nanti kalau ade mase cik Ecah akan upload baju raye yang tak chantek sangat tu... with heels crocodile yang setinggi 3 inch. waaa... macam mana la aku nanti mase raya. Jangan la aku jatuh terjelepuk akibat memakai heels yang setinggi itu. Kalau jatuh sumpah malu. And silap hari bulan nanti aku admit kat Hospital Besar Melaka diagnosis nye # of Lt and Rt tibia and fibula sebab pakai heels. Malu bhaiii..! mane nak letak muke agak nye... Astagafirullahhalazim...  jauhkan la. Seriously aku kekurangan mood untuk menyambut hari raya tahun ni. Aku sendiri tak tahu kenapa.. Mungkin risau mengenai case study,osce, and final exam yang tak lama lagi. OMG! seram sejuk dibuatnya. 
Ok masa tengah update blog nih aku sedang bermesej dengan Hencik Hafiz tu. Kerinduaan sama itu Hafizuddin yang sedang berada di Perak. Ok wat mase nih picture Hencik Hafiz tak akan diupload lagi. Picture Hencik Hafiz akan diupload apabila kami meet tak lama lagi...
waaa.... mahu ke die snap pic dengan bdk xshantek ni? hahaha... 
Kat sini cik Simple Story nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua muslimin dam muslimat yang menyambut hari raya tak lama lagi. Ampun dipinta,andai tersilap kata ada yang terasa hati arap dimaafkan. 
Kepada budak-budak master room kat teluk intan karina izzati,hasnita,azlina,shahadah,nur humaira,nur suzwana and adibah abdullah... Selamat hari raya aidilfitri diucapkan..:)



p/s: Alhamdulilah... sedang berbahagia bersama yang tercinta Hafizuddin Khairudin.

No comments:

Post a Comment