sape suka like !

4.9.11

meEt HeNcIk BfF!

Assalamualaikum semua..akak-akak,adik-adik... Hari ini hari raye ke 6 ye?
cepat sungguh! kalau tak nak balik nilam tercinta boleh tak?
boleh la.. boleh la...
ok tak payah nak mengarut sangat!!
pendek kan cerita hari ni cik my simple story ni meet hEnCik bFf! ni ye..!
bukan senang nak jumpe dia ni. kene wat appointment baru la boleh jumpe dia. 
macam orang kenamaan pulak kau ni kan? ...
whatever la.. tapi kebiasaan nya aku akan ajak die lepaking di dataran pahlawan dan juga mahkota prade. tu jela tempat nak jumpe die ni. sebab rumah dia tu dekat dengan tempat kiterang nak lepak ni. so aku memang malas nak menyusahkan dia maka dengan itu aku jumpa dia disana. aktiviti yang aku selalu wat dengan hencik BFF ni mestilah jalan-jalan,bowling and makan. makan tu memang da kebiasaan dan menjadi kewajiban kami lakukan. sebab kami ni gemuk!:)
ape lagi membowling jela keje kami..
macam biase la . main 1 game je.. ala kau menang 9 je dari aku... kau 98 aku 89..
tak jauh pown la.. setakat 9 je.. eleh... (tak yah nak berlagak sangat la kau ecah!)
ok nak tau ni la muka budak bengang yang terlepas bas nak ke melaka central.!
padan muka kau ecah! siapa soh kau jalan terkedek-kedek !!
lain kali kuruskan sikit badan tu..!
"uihhh.. ensem la kau mamat!"
tak payah nak yeyew sangat!
padahal tengah usha bas kat seberang jalan tu!
"bapak boring !"
menyesal aku keluar lambat td.. aduii..
"baru kau kenal erti penyesalan!"

ok picture raye yang tak raye sangat.
ape punye bahasa kau guna ni ecah uii!
pic ni memang la taun ni punyer.. tapi baju tu!
baju mase nak masuk uitm taun lepas..
sebab baju raya aku taun ni xbanyak..
tak payah nak banyak songeh sangat la!
pakai je baju taun lepas..!

No comments:

Post a Comment