sape suka like !

4.9.11

post yang mengade-gade!

sorry la hencik hafiz!
saye tak sampai hati nak makan choc yang awak bagi tu..
sayang sangat nak makan..!
:(
nanti kalau da makan da tak de kenangan yang awak bagi..
barang yang wajib aku ade!
nampak tak bekas lenses yang yellow tu?
ni kenangan cik single word yang ade dengan aku!
sedih betol..!
ok ! kalau nak beli body spray meh aku introduce kan mane yang best!
aku suka body spray adidas!
nampak tak tu yang warna pink and purple tu..
yang berwarna pink tu adidas control..
wana purple tu plak adidas proclear!
ok untuk makluman semua ni untuk women ye.. 
untuk boy tak de. sebab aku perempuan!
tapi body spray tok men yang adidas punya still ada..!
mesti la ada kan? kalau ade perempuan mesti ade lelaki kan?
barang-barang ni kire wajib la bagi aku kan??
kalau hilang salah satu! mau tak satu rumah aku selongkar nye..
dan sambil-sambil tu potpet-potpet la mulut cik ecah ni.
sebab barang nya sudah hilang..
kalau tak nak mulut cik ecah nih berleter..
jangan cari pasal dengan cik ecah yee??
cik ecah ni simple je..
kalau ade yang ini. kire da ok dah.. tak de yang lain pown tak pe.. asalkan yang ini ade dan lengkap!
ingat tu.. ! lengkap ye!



No comments:

Post a Comment