sape suka like !

22.3.12

Azmee Ashraf Khan

sila-sila tgok muka budak ni. Tapi jangan terpedaya tau-tau. Ni kan gambar ni masa dia agak "slim" (slim la sangat Azmee hoii!) Nama mamat ni kan Azmee Ashraf Khan. Ok aku penah salah eja nama mamat ni tau maka dengan itu dia pun tak mengaku tu dia! Pada hal aku salah 1 je.. aku spell macam ni "AZMEE ASYRAF KHAN" yeah,ejaan salah but ayat yang aku tujukan still pada orang yang sama okee Azmee! Dia ni dah berkali-kali lepak dengan aku kat town sampai satu hari ni aku pegi cool blog beli yougrt strawberry yang sekarang dia pun dah minat sampai sanggup call aku and cakap "Ai ape nama yang ko beli dengan aku aritu?" aku pun cakap "yougrt strawberry." ok-ok balik pada cita tadi. Mamat kat mc yang jual cool blog tu cakap "awek dia ke belanja?" Eh,eh abg oi pelik ke kawan keluar sama-sama? Pelik ke kawan belanja kawan. Tak semestinya perempuan dengan lelaki keluar ada affair ok. Huh,bengang! Dia ni main bowling,confirm aku kalah! Kalau aku punye bola masuk longkang nanti dia cakap "kau duduk sini sikit." tak pun dia akan cakap "tangan jangan bengkok!" uhhh Azmee,aku dah hafal dah ayat kau! One more important thing, one day tu aku ikut some one yang aku baru nak kawan so dia sangat marah apabila aku cakap "dalam ni ada 2 orang lelaki." After that,dia sanggup naik moto dengan kawan dia merangkap "abang aku" iaitu Azim mencari aku disekitar Melaka. Then,aku semakin serik untuk keluar dengan orang yang aku tak kenal. Semestinya aku kene basuh habis-habis dengan mamat ni ha! Dia cakap and berkali-kali pesan kat aku "Ai kau jangan buat keje gila ni lagi. Kalau tak siap kau!" Oh Azmee kau la kawan yang banyak beri peringatan kat aku pasal itu semua. Then,masa aku sedang frust dengan ex-boyfiee aku yang "askar" tu dia agak marah and dia cakap "kan aku dah cakap berkali-kali pikir dulu sebelum buat keputusan,boleh tak kau terima keadaan dia yang busy macam tu!" seriously,aku kecut jugak masa tu. Sweet moment is mamat ni sanggup datang kat kolej aku nak bagi kuning-kuning aku tu. Awuuu.. so sweet ! terharu pun ada jugak. Tapi dia still panggil aku kambing. Bengong! Lagi satu perkara before aku pegi Manjung aku ade jumpa dia ni nak shopping sama-sama and lepak. Dah malam jugak la masa tu around 8.30 pm onwards. aku tak ade transport nak balik ke kolej. So,dia sanggup jalan kaki sama-sama dengan aku supaya aku selamat sampai ke kolej. "Bahaya kau jalan sorang-sorang malam macam ni!" Terharu gila kawan aku punya baik hati. Babe,kau la kawan yang paling baik dengan aku. Tak pernah aku jumpa kawan baik macam kau! And kau la yang paling sporting dengan aku! Bila sedih masing-masing nak tunjuk muka sedih and blurr. Kau la orang yang sanggup datang rumah aku pagi-pagi buta and gentle jumpa mak aku! Terharu babe! 
"kau kawan aku yang paling baik!"

No comments:

Post a Comment