sape suka like !

21.3.12

leave it for a while!

Now aku nak cakap yang aku akan berangkat ke Teluk Intan dalam masa 2hari je lagi. Ok sangat sedih. Sangat-sangat sedih. Kenapa? Kene berpisah dengan family la ape lagi! semester 4 ni memerlukan 9 minggu untuk melengkapkan praktikal . lama tak lama la kan? tapi jenuh jugak la nak tunggu 9 minggu kalau nak dibandingkan dengan last sem hanya 7 weeks! Tak pergi lagi posting ni dah diberi pelbagai kejutan yang melampau! Case study of course wajib,penilaian obstetric (wad bersalin),Osce sudah semestinya,medication assignment,nursing diagnosis,persiapan nurses day! sangat pack! sangat-sangat! kadang-kadang hidup ini terlampau pack sehingga tercari-cari ruang untuk bernafas dengan lega tapi sangat susah untuk masa sekarang ni. Memandangkan aku sekarang sudah menghampiri semester 6 maka dengan itu jadual makin pack! Dalam minggu yang sama ada case study presentation and test 1.. aku sangat memerlukan masa untuk sesuaikan diri dengan keadaan yang sangat rushing ni. Tapi aku sedar ini la kehidupan sebagai pelajar diploma bukan sekolah menengah lagi. Kehidupan makin mencabar tiada yang senang untuk dicapai tanpa usaha. dan kerana jadual aku yang sangat-sangat pack sekarang ini aku terpaksa meninggalkan blog untuk sementara waktu. Sehingga segala-galanya balik kepada keadaan normal.!

leave it to you!

P/S: please take care of your self! <3

No comments:

Post a Comment