sape suka like !

4.9.11

bersusah-payah!

Assalammualaikum semua..
huh!! akhirnya dapat jugak aku buat shoutbox tu.. punye la bersusah payah dok copy link bagai. akhirnya jadi juga walaupun lambat sedikit tapi dengan usaha sendiri dapat juga buat.
untuk bergantung pada orang 100% tu tak adalah. hidup ni kene jugak berdikari kan? blog aku ni tak la chantek mana pun. sarat jugak la dengan macam-macam widget bagai..
then da letak pelbagai widget ni aku agak risau kalau blog aku agak berat la kan? 
so maap la ye kalau blog aku sedikit berat lebih-lebih lagi yang dok online pakai broadband yang line tak seberapa tuh.. maaf sangat-sangat...
dalam berberapa hari ni da macam-macam yang aku dok edit kat blog ni. pelbagai! mak aku pown da dok bising sebab aku menghadap laptop je keje. 
Assignment tak nak plak khusyuk macam ni..
kalau assignment, ade je aku nak mengelat tak nak wat. Kalau dok edit blog laju je ...
hahah..
thats normal meyh! 
ok terima kasih kepada pemilik blog unwanted86 yang telah banyak membantu dalam membuat kab blog cik ecah ni menjadi pelbagai!
untuk shoutbox tu plak aku ikut kat sini tutorial untuk membuat shoutbox tersembunyi.
untuk background aku yang ade love tuh mesti lah aku guna yang ini the cutest blog.
opsss!
lupa plak nak cakapkat unwanted86 tu macam-macam boleh dapat!
kau nak letak salji ke nak wat scrolling picture ke segala-galanya ada kat dalam tu!
ok !
enjoy yourself ukee??
Salam...


 p/s : hencik hafiz..:)


No comments:

Post a Comment