sape suka like !

5.9.11

paCkinG bArAnG!

Cepat! Cepat! packing barang awal-awal. Motif? sebab aku sangat malas nak packing barang last-last minute. Nanti aku just ambik je segala beg tu then angkut bawak balik nilam college!
kan senang macam tuh... huhuh.. nampak sangat aku ni pemalaskan? hahha.. 
permaisuri terchenta kat rumah ni memang da warning suruh aku packing beg awal-awal. nanti tak la aku bagi 1000 alasan nak packing barang last-last minute. Mengenangkan hari yang semakin hampir nak ke college membuatkan hati khu berdebar-debar macam nak kene strok! InsyaAllah naik ke college ni cik Ecah akan busy mengalahkan PM malaysia! kerana akan menghadap case study,final exam dan juga OSCE! kenapa tah dalam banyak-banyak tuh aku paling takut OSCE. nampak macam mudah. Tapi hampeh... berdebar-debar hanya Allah saje yang taw.. !
risau-risau.. macam mana la agak nya. Dalam pada masa tu aku tak sabar jugak nak masuk sem4. Uihhh.. da nak masuk sem4 ke aku ni? cepat benaw! maklumla kehidupan aku banyak habis kat dalam kelas dan juga praktikal. Thats y tak terasa lambat masa tu berlalu. Kadang-kadang aku terpikir juga aku tak suka nursing tapi nanti kalau da qualified . Aku still jadi nurse jugak. tak de beza nya pown. tak de pown nanti aku jadi marine engineering macam yang aku nak tu. Hmmm...alangkah best nya kalau aku dapat jadi engineer.. aduiii..
berangan je lebih kau ni ecah!
jangan nak berangan sangat la... bayar dulu RM110,000.00 kt kerajaan baru boleh jadi engineer ...
ade berani?
Rm100.00 pun belum tentu kau mampu ecah! baik kau ddk senyap2 kat nilam college tu...
barang yang hampir siap di packing! excited benaw!
tak yah nak yeyew cari perbezaan kat picture nih.. tak de beza pown la.. 
just dari side yang berlainan je aku snap!
jangan pikir ni je satu beg yang akan aku bawak balik ke nilam college.. aku akan bawak 3 lagi beg ke nilam college!

p/s : hari ini sangat panas! FULL STOP!


No comments:

Post a Comment