sape suka like !

11.9.11

lasT dAy

Ermmm.. dengan hati yang sedih hendaklah aku mengatakan yang aku akan balik ke NILAM tercinta pada malam ini. Sedih nye! sebab minggu depan da start sibuk dengan kelas,case study,Osce and final exam yang semakin dekat nih! Aduiii... kalau aku berdaya untuk lari dari semua ni. 
"mak orang tak nak jadi nurse,orang tak suke! tolong la kuar kan orang dari sini!"
Wahai jeritan hati ini,berdaya kah kau meluahkan nya? Hmmm.. aku da mula penat + bosan dengan kehidupan sebagai seorang student nurse! tapi ape boleh buat,layan kan jela!
Hmmmm.... 

mencuba-mencuba dan terus mencuba?
untuk ape ye? untuk menyukai benda yang aku tak suka. penat untuk menyayangi benda yang aku tak sayang! penat untuk menahan air mata demi benda yang aku tak suka. Mencuba untuk senyum walaupun terpaksa. memaksa diri untuk menyayangi walaupun tak sayang!
Adil kah itu? Urggghhh! sangat penat!! Alangkah bagus nya kalau aku tak berada dalam situasi ni sekarang. Hmmm... Sangat penat berpura-pura menyukai padahal tidak! Aku tak nak menipu tapi aku terpaksa! Jangan salahkan aku. Wahai air mata khu yang aku sayangi sekalian. Bersabar la anda,jangan la anda mengalir. Mengalir la anda apabila anda sedang bersuka bukan ketika berduka! 

p/s : still mencari-cari dimanakah hidup ku yang sebenar..:(



No comments:

Post a Comment