sape suka like !

6.11.11

RINDU

Selamat Hari Raya Aidiladha ye kepada semua follower dan pembaca ye... Sudah lama tidak update blog aku ini yang agak dah berlapuk entry yang terakhir tu kan... kalau tak silap last entry aku tu sebelum aku naik cuti mid sem bulan sembilan ari tu. Bapak dia memang tak lama la kan. So hari ni aku nak buang tebiat sikit nak update blog aku ni. Yang aku nak cakap kan kat sini aku sangat rindu kat pak cik Hafizuddin ni. Hmmm.. :( sedih gila dah nak dekat 2 bulan tak jumpa. Sedih-sedih.. Then masa aku tulis entry ni hubungan kitaorang dah pun masuk 4 bulan. Alhamdulilah... Bertahan juga akhirnya walaupun banyak dugaan yang melanda... Thanks to hencik Boyfiee jugak kerana tahan dengan perangai aku yang entah apa-apa ni agaknya. Hope kekal la sampai bila-bila ye b..
mesej yang agak jiwang dari hencik Hafiz..:) tapi saye suke sangat. Happy tak terkira ketika menerima mesej begitu dari hencik Hafiz. :) *senyum sampai ke tinge!* 
P/S : Pic terbaru! Selamat hari raya aidil adha..:)

No comments:

Post a Comment